Hyvät asiakkaamme,

Alueen liikuntatoiminta on käynnistynyt jälleen ja palvelemme teitä torstaista 22.4.2021 alkaen lähes normaalisti. Alla tarkemmat ohjeet toimipisteessämme asiointia varten.

Kuntosalin tilat ovat jälleen käytössä, turvavälit huomioiden.

Ryhmäliikunnassa maksimimäärä yhdellä tunnilla on 10 asiakasta. Ryhmäliikunnassa tuntien välit
ovat edelleen pidennetyt kontaktien välttämiseksi. Huomioithan 2m turvavälin muihin jumppaajiin ja desinfioithan kaikki käyttämäsi välineet tunnin jälkeen.

Pystyt varaamaan ryhmäliikunta tunteja 7 päivää aikaisemmin. Mikäli olet estynyt
saapumasta varatulle tunnille, peruutathan ajan mahdollisimman ajoissa netin kautta, jotta paikka
vapautuu muiden asiakkaidemme käyttöön.

Varaa paikkasi täältä: https://varauskalenteri.leafareena.fi/

Varaa lapsiparkki 22.4.2021 päivälle poikkeuksellisesti sähköpostitse myyntipalvelu@leafareena.fi

Valmistaudumme avaamaan loputkin liikuntatilat rajattomaan käyttöön, kun rajoitteet ilmoitetaan päättyväksi.

Sulkutilan ajaksi ilmoitetut liikuntamaksun tauotukset päättyvät automaattisesti klubin auetessa 22.4.2021.

Huomioithan seuraavat asiat harjoittelussasi:

Kuntosaliharjoittelu

• Kuntosalituntien varauskäytäntö poistuu toimipisteen auetessa ja kuntosali on vapaasti asiakkaidemme käytössä toimipisteen aukioloaikojen mukaisesti. Suosittelemme asiakkaitamme sijoittamaan oman harjoitteluajan rauhalliselle ajalle, kuten aamu- ja iltapäivälle. Huomioi 2 metrin turvavälit ja muut toimipisteen turvallisuusohjeet kuntosaliharjoittelussa.

Ryhmäliikunnassa on voimassa seuraavat käytännöt:

• Osallistujamäärä yhdellä tunnilla on maksimissaan 10 asiakasta.
  • Ryhmäliikunnassa säilytetään toistaiseksi pidennetyt tuntien välit sekä varauksen lunastus 5 minuuttia ennen tunnin alkua.
  • Huomioi 2 metrin turvavälin muihin jumppaajiin ja desinfioi kaikki käyttämäsi välineet tunnin jälkeen.
  • Varaa paikkasi tunnille osoitteesta https://varauskalenteri.leafareena.fi/
  • Pystyt varaamaan tunteja 7 päivää aikaisemmin. Mikäli olet estynyt saapumaan varatulle tunnille, peruutathan ajan mahdollisimman ajoissa netin kautta, jotta paikka vapautuu muiden asiakkaidemme käyttöön.
  • Suosittelemme välttämään pukuhuoneiden tarpeetonta käyttöä, joten voit ottaa takin ja laukun mukaan ryhmäliikuntatunnille.

Yleiset tilat

• Suosittelemme asiakkaitamme välttämään ylimääräistä oleskelua yleisissä tiloissamme, sekä pukuhuoneiden ja suihkutilojen käyttöä.
  • Pidä 2 metrin turvavälit voimassa kaikissa tiloissamme. Viranomainen on asettanut turvavälin myös lähikontakteihin tiloissamme, joten perheenjäsentenkin tulee huomioida tämä yhteisessä harjoittelussaan.
  • Suosittelemme lämpimästi maskin käyttöä, vähintään yleisissä tiloissa. Hävitäthän käytetyt maskit asianmukaisesti.
  • Ajanvaraus on jäsenetu, joten vain voimassa olevilla jäsenillämme on mahdollisuus varata itselleen harjoitteluaika.

Valvomme asiakaskäyntejä ja asiakasrajoitusten toteutumista henkilökuntamme toimesta. Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään kaikissa kysymyksissä.

Forever Kuntoklubisi