Ryhmäliikuntatiloja Leaf Areenalta löydät yhteensä kolme. Niitä jokaista viilentää tehokas koneellinen ilmastointi ja ne ovat akustisesti optimoidut ja äänieristetyt. Kaikki kolme salia on varustettu studiotason äänentoistolla, kirkasvalovalaistuksella sekä tehostelampuilla tunnelman maksimoimiseksi. Spinning-salimme on varustettu aidoilla uusilla Spinning-pyörillä. Leaf Areena on rento treenipaikka eikä Kuntoklubissa ei ole  jäsenyyspakkoa.

Ei huolta lapsista treenien aikana

Palveluihimme kuuluu myös lapsiparkki, joten voit tuoda lapsesi valvojien hoivaan Mehukatti Lastenmaailmaan ryhmäliikuntatunneilla käynnin ajaksi. Varaathan hoitoajan Leaf Areenan kahvilasta tai puhelimitse numerosta 010 281 4400 viimeistään päivää aikaisemmin. Lastenklubin hinta on 6 € / 4 vko / lapsi. Kysy lisää palvelusta myynti@leafareena.fi

Lisää tietoa lapsiparkista

Kattava valikoima kaiken tasoisille liikkujille

Leaf Areenan valikoimiin kuuluvat muun muassa tehokkaat Les Mills -tunnit, Zumba ja omat tuntinsa kahvakuula-treeneille. Tarjolla on siis monipuolinen valikoima eri treenejä niin aktiivi- kuin voimaliikkujillekin.

Kokeile kolme päivää!

Varauskalenteri

Tuntikuvaukset

Ryhmäliikuntaohjaajat

Ryhmäliikunta-aikataulut ja ohjeet

  • Ryhmäliikuntatuntien mahdolliset muutokset päivitetään varauskalenteriin, muista aina varata paikkasi varauskalenterista sekä tarkistaa mahdolliset tuntien muutokset etukäteen.
  • Varauskalenteria voit selata ilman tunnuksia valitsemalla varauskalenterin vasemman palkin ylimmän kohdan "Selaa vuoroja".
  • Varauskalenterissa on varattavissa 80 % tunnin kokonaispaikoista, loput 20 % paikoista jaetaan alakerran kosketusnäytöllä saapumisjärjestyksessä, tunti tulee näkyviin näytölle kahta tuntia ennen ryhmäliikuntatunnin alkua.
  • Tuntien varaaminen onnistuu vain kun sinulla on Forever Kuntoklubin jäsenyys, kymmenen kerran kortti tai neljän viikon kortti.
  • Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi: ensimmäisellä kirjautumiskerralla (www.leafareena.fi/varauskalenteri) valitse "unohditko salasanasi?" ja syötä järjestelmäämme antamasi sähköpostiosoite. Saat salasanan sähköpostiisi.
  • Kertakäyntejä ryhmäliikuntatunneille ei voi varata etukäteen.
  • Samanaikaisia varauksia voi olla 10 kpl.
  • Varauksen pystyy poistamaan kun tunnin alkuun on aikaa yli kaksi tuntia, tämän jälkeen varausta ei pysty enää peruuttamaan.
  • Varaukset vapautuvat 10 minuuttia ennen tunnin alkamista, jonka jälkeen varattu paikka on vapaana lunastettavaksi alakerran kosketusnäytöllä. Tule siis ajoissa paikalle!
  • Kolmesta saapumattomasta varauksesta viimeisen kolmen kuukauden aikana, varauskalenterin tunnukset menevät lukkoon.

Tuntikuvaukset

Ryhmäliikuntakalenteri vaihtuu kolme kertaa vuodessa (syksy, kevät, kesä). Tässä on listattu kaikkien tuntien tuntikuvaukset, vaikka kyseinen tunti ei juuri nyt olisikaan ryhmäliikuntakalenterissa mukana.

Areena Cross Training Circuit pitää sisällään liikkuvuus-, voima-, nopeus-, kahvakuula- sekä kestävyysharjoittelua. Täydellinen paketti salikävijöille sekä ryhmäliikkujille. Harjoittelu on tehokasta, mielenkiintoista ja monipuolista. Nostaa sykettä, kuluttaa paljon kaloreita, parantaa voimaa, kestävyyttä ja tekniikkaa.

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Areena Power Training Circuit on erinomainen tuki perinteiselle kuntosaliharjoittelulle. Tunnilla ei opetella askelsarjoja vaan keskitytään voimaliikkeisiin BodyPump -tangoilla sekä kahvakuulilla. 

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Tunnilla kehität koko kehon voimatasoja ja kuntoa sopivassa suhteessa. Älä anna alkutunnin perusvoimaharjoittelun verkkaisen tahdin hämätä, tahti kiihtyy loppua kohden eikä jätä ketään kylmäksi. Aimo annos Sisua tunnille mukaan!

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Joogaan ja pilatekseen pohjautuva ryhmäliikuntatunti, jonka liikkeitä rytmittää rauhallinen musiikki. Vahvistaa vatsa- ja selkälihaksia, parantaa tasapainoa ja liikkuvuutta, vähentää lihaskireyksiä ja stressiä.

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Katso lisätietoa tästä linkistä.

Tehokas tunti jossa yhdistellään liikkeitä eri itsepuolustuslajeista. Bodycombat kohentaa kuntoa ja itsepuolustuskykyä.

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Katso lisätietoa tästä linkistä.

Lihaskestävyystunti, jossa harjoitellaan rytmikkään musiikin tahdissa suurimmat lihasryhmät levytangon ja painojen avulla.

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Katso lisätietoa tästä linkistä.

Tehokas intervallityyppinen tunti nostaa sykettä ja saa hien pintaan, kehittää hyvin yleiskuntoa, nopeutta ja voimaa. Tunti kehittää aerobista ja anaerobista kestävyyttä sekä aktivoi nopeita lihassoluja. Hyväkuntoisille liikkujille.

Tunnin kesto 45 minuuttia.

Keskivartalon syviä lihaksia, kehonhallintaa ja tasapainoa kehittävä tunti.
Tunnilla keskitytään pääasiassa syvien lihasten vahvistamiseen hengityksen
avulla, tehdään tasapainoliikkeitä sekä parannetaan rangan liikkuvuutta

Tunnin kesto 45 minuuttia.

Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa- selkä- ja pakaralihaksia, mikä parantaa myös yleistä hyvinvointia. Nopea ja tehokas treeni, haastava harjoitus sekä lihaksille että keskittymiskyvylle.

Tunnin kesto 30 minuuttia.

Katso lisätietoa tästä linkistä.

FasciaMethod on kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja liikehallintaharjoittelua, jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden paraneminen. FasciaMethod on dynaamista liikkuvuusharjoittelua, toiminnallista tasapaino- liikehallintaharjoittelua sekä rentoutumista.

Tunnin kesto 45 minuuttia.

Kehonhuoltotunti. Tunnin tarkoitus on hieroa ja venyttää pehmytkudoksia sekä laukaista lihasten ja lihaskalvojen jännityksiä rullan avulla. Rentouttava tunti sopii kaikille ja on rauhallinen sekä hyväksi keholle.

Tunnin kesto 45 minuuttia.

IISI Sisäpyöräily soveltuu erityisesti sisäpyöräilyä tai liikuntaa aloitteleville sekä palauttavaa herkkuhetkeä kaipaaville.
Harjoituksen rakenne ja musiikki mahdollistavat jokaiselle juuri sopivan tasoisen ajonautinnon.

Tunnin kesto 45 minuuttia.

Tällä tunnilla parannetaan selkärangan liikkuvuutta, sekä vahvistetaan selän ja keskivartalon lihaksia. Terve selkä -tunnilla tehdään aluksi kevyt lämmittely, jonka jälkeen lähdetään vahvistamaan niskan ja selän alueen lihaksia erilaisilla lihaskuntoliikkeillä ja tehdään täsmäliikkeitä selän kiputilojen ehkäisemiseksi. Harjoituksissa käytetään apuna esimerkiksi kuminauhoja, omaa kehonpainoa tai käsipainoja. Lihaskunto-osuudessa huomioidaan myös keskivartalo, jonka syvät lihakset ovat tärkeä osa selän hyvinvointia. Tunnin lopussa monipuoliset venytykset parantavat selkärangan liikkuvuutta.

Tunnin kesto 45 minuuttia.

IISI Sisäpyöräily soveltuu erityisesti sisäpyöräilyä tai liikuntaa aloitteleville sekä palauttavaa herkkuhetkeä kaipaaville.
Harjoituksen rakenne ja musiikki mahdollistavat jokaiselle juuri sopivan tasoisen ajonautinnon.

Tunnin kesto 45 minuuttia.

Toiminnallisen harjoittelun tunti, liikkeissä käydään koko keho tehokkaasti läpi. Kahvakuula on monipuolinen liikuntaväline, jolla voi lisätä voimaa, liikkuvuutta, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Kahvakuulien painot 4 kg, 6 kg, 8 kg, 12 kg, 16 kg sekä 20 kg. Rankka tunti.

Tunnin kesto 40 - 55 minuuttia.

Kahvakuulalla harjoittelu sopii sekä naisille että miehille, eikä sen aloittaminen vaadi jo valmiiksi hyvää kuntoa tai liikkuvuutta. Tunnilla tehdään monipuolinen lämmittely ja keskitytään lajiin tutustumiseen sekä tekniikan opetteluun. Kahvakuulan avulla voi lisätä voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Kahvakuula Helppo -tunti on tarkoitettu erityisesti vasta-alkajille ja lajiin tutustumiseen sekä perusliikkeiden tekniikan opetteluun. Tunnilla keskitytään peruskahvakuulaliikkeiden tekniikkaan ja hallintaan. Tunti on hieman muita kahvakuulatunteja kevyempi ja helpompi, hyvä tunti aloittaa kahvakuulailu.

Tunnin kesto 45 - 55 minuuttia.

Kahvakuulalla harjoittelu sopii sekä naisille että miehille, eikä sen aloittaminen vaadi jo valmiiksi hyvää kuntoa tai liikkuvuutta. Kahvakuulan avulla voi lisätä voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Keskitason tunnilla keskitytään enemmän tehokkaaseen ja monipuoliseen  harjoitteluun. On hyvä käydä ensin Kahvakuula  Helppo -perustunnilla ennen keskitason tunnille osallistumista. Tällä tunnilla oletetaan jo kaikkien osaavan perustekniikat.

Tunnin kesto 45 - 55 minuuttia.

Kehonhuolto on 45 minuuttia kestävä, kaikille sopiva tunti, jonka tarkoituksena on ennen kaikkea parantaa liikkuvuutta ja omaa kehontuntemusta. Tunti koostuu erilaisista kehonhuoltotekniikoista ja sisältää usein jonkun teeman joka vaihtelee pari kertaa kauden aikana. Jos treenaat paljon, arkesi on kuormittavaa, kaipaat liikuntaasi monipuolisuutta ja haluat että kehosi voi hyvin, on tunti juuri sinulle oikea!

Tunnin kesto 45 minuuttia.

Tämä kestoltaan 45 minuutin treeni keskittyy alaraajojen monipuoliseen harjoittamiseen. Tunnilla käytetään tankoja, kahvakuulia, bokseja yms. Tunnin tarkoitus on lisätä jalkojen voimatasoja sekä kestävyyttä. Harjoituksessa ei ole askelkuvioita, joten tunti sopii vaikka salijannun tueksi saliharjoitteluun. Don’t skip legday!

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Parantaa ryhtiä, hengitystä ja stressin hallintaa. Vahvistaa keskivartalon lihaksia ja lisää voimaa syviin lihaksiin.

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Isolla jumppapallolla tehdään monipuolisia lihaskuntoliikkeitä sekä liikkuvuutta ja tasapainoa kehittäviä liikeitä. Tunti sopii kaikille.

Tunnin kesto 45 minuuttia, johon yleensä lisätään 15 minuutin venyttelyosuus.

PowerBody on tunti joka sopii kaikille. Helppoa, hauskaa ja tehokasta treeniä oman kunnon mukaan. Tunnilla tehdään helpon alkulämmittelyn jälkeen monipuolisesti lihaskuntoharjoitteita koko keholle, erilaisia apuvälineitä käyttäen. Tunti sisältää loppuvenyttelyt.

Tunnin kesto 45 minuuttia, johon yleensä lisätään 15 minuutin venyttelyosuus.

Sopii hyvin aloittelijoille. Opetellaan pyöräilyn tekniikoita mukaansa tempaavan musiikin tahdissa.

Tunnin kesto 45 minuuttia.

Turun alueen ainoana liikuntakeskuksena tarjoamme aidon alkuperäisen Spinningin parhailla ja uusimmilla Spinning-pyörillä sekä lisensoiduilla Spinning-ohjaajilla. Tehokasta ja vaihtelevaa peruskestävyyttä ja vauhtikestävyyttä lisäävä aerobinen harjoittelu.

Vauhtikestävyystunti, jossa poljetaan monipuolisesti eri tekniikoita käyttäen.

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Turun alueen ainoana liikuntakeskuksena tarjoamme aidon alkuperäisen Spinningin parhailla ja uusimmilla Spinning-pyörillä sekä lisensoiduilla Spinning-ohjaajilla. Tehokasta ja vaihtelevaa peruskestävyyttä ja vauhtikestävyyttä lisäävä aerobinen harjoittelu.

Kovatehoinen sisäpyöräilyharjoitus Sprint on kehitetty vastaamaan nykyajan kuntoilijoiden korkeita odotuksia kuntokeskusten tarjoamia liikuntapalveluita kohtaan. Sprint on 30 minuuttia kestävä intervallityyppinen sisäpyöräilyharjoitus, jossa asiakkaat keskittyvät vetämään intervallit niin kovaa kuin jaksavat periaatteella ”maksimaaliset tulokset minimaalisessa ajassa”. Yksi kouluttajistamme kiteytti harjoituksen luonteen testattuaan Sprint-tuntia ONE LIVE -tapahtumassa sanomalla, että ”vedät 15 intervallia ihan täysillä ja sitten se on ohi”
 
Tunnin kesto: 30 minuuttia.

TRX Kiertoharjoittelu -tunnilla tehdään liikkuvuus-, voima-, nopeus-, kestävyys- sekä tasapainoharjoittelua. Apuvälineinä ovat pääasiassa TRX-nauha, mutta myös kahvakuula, Spinning-pyörä ja MFC-pallo. Tunti on funktionaalista treenaamista ja siten tehokasta, mielenkiintoista, monipuolista ja haastavaakin. Intensiivisellä treenaamisella saat sykkeen ylös, jolloin kulutat kaloreita ja hapenottokykysi kehittyy. Tunti sopii myös ensikertalaisille, sillä liikkeet opastetaan tunnin alussa.

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Tunnille tehdään patteriharjoituksen muodossa lihaskuntoliikkeitä aikaa vastaan.
Painopisteenä vatsalihakset, pakaralihakset sekä jonkin verran jalkalihaksia ja selkälihaksia. Tunti sopii kaikille ja jokainen voi tehdä oman kuntonsa mukaan. Tehokas tunti.

Tunnin kesto 45 minuuttia.

Rentouttavassa venyttelyssä pyritään lisämään lihasliikkuvuuksia sekä edistämään lihastenpalautumista.

Tunnin kesto 30 - 45 minuuttia.

Hauskaa ja tehokasta! Mukaansa tempaava musiikki merengue, salsa, reaggeton, sekä cumbia joihin jokainen ohjaaja kehittää omat koreografiansa. Syke nousee ja hiki tulee huomaamatta.

Tunnin kesto 55 minuuttia.

Katso lisätietoa tästä linkistä.

Ryhmäliikuntaohjaajat

mia_aminne
Mia Åminne

Kuntovalmentaja, Ryhmäliikuntaohjaaja / Ryhmäliikuntavastaava

040 684 8158

mia.aminne@leafareena.fi

Tällä pirteällä ja iloisella energiakimpulla on pitkä jalkapallo- ja salibandytausta, mutta nykypäivänä löydät Mian joko salilta tai juoksupolulta. Mia on ryhmäliikuntaohjaaja, lisensoitu FAF personal trainer sekä koulutettu crossfit Level 1 ohjaaja. Monipuolisuus ja tehokkuus ovat hänen avainsanansa niin kuntovalmennuksessa kuin ryhmäliikuntatunneillakin.

Mikäli haluat treenata på svenska, onnistuu se Mian kanssa!

Asenne ratkaisee!

img_5358_290
Hemmo Kuusisto

Kuntovalmentaja, Ryhmäliikuntaohjaaja

040 411 4243

hemmo.kuusisto@leafareena.fi

Hemmo on monipuolinen vuonna 2011 Leaf Areenalla aloittanut, kouluttautunut Personal Trainer, ryhmäliikuntaohjaaja ja Urheiluhieroja. Tällä koko ikänsä urheilleella ikiliikkujalla on hyvä anatomian tuntemus sekä puhtaat suoritustekniikat hallussa, niin yksilö- kuin ryhmäliikuntatunneillakin. Laaja tietotaito myös juoksun saralla, kouluttautunut toiminnallisen harjoittelun, kahvakuulan ja TRX:n parissa. Valmentajana innostavan monipuolinen ja vaativan kannustava. Avaimet onnistumiseen. Liikkeelle!

minna_karvinen
Minna Karvinen

Ryhmäliikuntaohjaaja

Ryhmäliikuntaohjaaja Anna Lilja
Anna Lilja

Ryhmäliikuntaohjaaja, Kuntovalmentaja

040 729 0424

pt.annalilja@gmail.com

Annan liikuntatausta on taitoluistelussa, jonka parissa hän viihtyy edelleen. Koulutukseltaan Anna on lisensoitu FAF personal trainer ja ryhmäliikunnanohjaaja, jonka lisäksi hän on myös erikoistunut raskaus- ja äitiysajan liikuntaan. Valmentajana Annassa on sopiva yhdistelmä tiukkuutta ja lempeyttä.

Annalla on käytössään Syke Tribe -valmennussovellus, jonka avulla saat harjoitusohjelmasi suoraan puhelimeesi. Treeniohjelman yhteydessä saat halutessasi sovelluksen käyttöösi maksutta!

Asenne ratkaisee. Aina!